مقالات آرشیو خبر ها
او مطمئنا می خواهد باعث حسرت بایرنی ها شود

او مطمئنا می خواهد باعث حسرت بایرنی ها شود

سرمربی تیم ملی کرواسی در مورد سوپرماریو مصاحبه ای انجام داده و در مورد شرایط وی سخن گفته است. وی در این گفتگوی نسبتا طولانی گفت:

"مانژوکیچ ثابت کرده که دوباره به اوجش برگشته و فکر می کنم حتی به سطح بهتری از انچه در باشگاه های قبلی اش دست پیدا کرده برسد. آیا می تواند 20 گل بزند؟ در این موقع از فصل پیش بینی کمی سخت است. برای ماریو مهم است که ریتمش را از دست ندهد و به همین شکل منظم بازی کند.اگر به این شکل ادامه پیدا کند ، زدن بیست گل دست یافتنی باشد."

آلگری از عملکرد دفاعی مانژوکیچ خیلی راضی است؟ "فکر می کنم اینطور باشد ، ماریو بازیکنی است که در مقابل بازی حریف قرار می گیرد و با فشاری که می اورد و خیلی هم خشن است. کار دفاع تیمش را خیلی راحت می کند. ماریو از سلسله مراتبی مشابه مورد موراتا عبور کرد؟ نه ، چون یوونتوس او را به منظور تقویت تیم خریداری کرد ، او قبلا خود را اثبات کرده بود."

زوج مانژوکیچ و دیبالا؟ "خیلی به هم می آیند. آیا دیبالا می تواند بازیکنی تاپ مثل مسی و نیمار بشود؟ فکر نمیکنم بازیکنان زیادی شبیه مسی و نیمار در تیم باشند. سخت است که دیبالا روزی مثل آنها شود ، اما می تواند با تلاش حداکثری خود را به سطح آنها نزدیک کند."

آلن بوکسیچ گفته مانژوکیچ بهترین سرزن اروپاست؟ "مطمئنا یکی از بهترین سر زن های تاریخ است. راز موفقت او پرش های بلند و قدرتمند است که با پشتکار ، زمان بندی و شجاعت کاملش در نبرهای فیزیکی ترکیب می شود. به هیمن خاطر گل های زیادی را با ضربه ی سر به ثمر رسانده است."

اگر مربی بایرن بودم مانژوکیچ را با لواندوفسکی عوض می کردم؟ سوال سختی است ، نمی دانم، چون شما باید مربی تیم باشید و بدانید که از بازیکن ها چه می خواهید. بگذارید اینطور بگویم که من تلاش می کردم که مانژوکیچ را حفظ کنم و و لواندوفسکی را هم بگیرم و راهی پیدا کنم که آنها با هم بازی کنند.

مانژوکیچ برابر بایرن؟ "او مطمئنا می خواهد باعث حسرتشان شود و بهترین عملکردش را نشان دهد. این جور موقعیت ها همیشه انگیزه ای بسیار بیشتر به شما می دهند و از لحاظ احساسی هم بسیار خاص است من برتری المانی ها را کمی بیشتر می بینم، چون یوونتوس نسبت به تیمی که سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان رفته تغییر کرده است. با این همه ، بازی های اخیر راه راه پوشان نشان داده که آنها خوب و مستحکمند. ما از دو بازی زیبا لذت خواهیم برد. بایرن حمله خواهد کرد ، اما یوونتوس هم شانس هایش را خواهد داشت."

آیا مانژوکیچ در مورد یووه چیزی به من گفته است؟ "اودر تیم و در شهر تورین خیلی راحت است و کاملا از شرایطش راضی است."

ماریو بیرون از زمین؟ پرحرف نیست. اما فکر نکنید آدم بسته ای است. در زندگی خصوصی اش خیلی احساساتی است ، همیشه کنار خانواده و دوستانش حاضر است. او دوست دارد به نیازمندان کمک کند و اینکار را در خفا می کند ، دور از توجه رسانه ها ، ماریو واقعا انسان بسیار مهربانی است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: